Verjaardagskaart met Art Journey stempels

14 Feb

Voor tante Corry heb ik een kaartje gemaakt met stempels van Art Journey en distressinkt. De stempels heb ik een beetje nat gemist, waardoor een mooi aquarel effect ontstaat. Daarna heb ik details bewerkt met distress markers. Vooral die katjes vind ik prachtig in deze techniek! Ik was in lente stemming šŸ™‚ gezien de kleuren. Let de sun shine! 2015-02-10 Verjaardagskaart met Art Journey stempels Bij Art Journey is de challenge deze maand Curley lines. De curley lines heb ik gezocht in de bovenlijn van het achtergrond papier, de strik en de banner.

2 Responses to “Verjaardagskaart met Art Journey stempels”

  1. stempelwolfinge 16 February 2015 at 11:10 pm #

    Mooi kaartje. Straalt rust uit.

  2. Anneke Voskuijl 19 February 2015 at 12:31 am #

    Bedankt voor het mee doen met de challenge.
    Jouw slingers zijn origineel .
    Groetjes, Anneke

Leave a Reply

