Gelliplated enveloppen boekje

3 Jan

Van jou mn zus had ik zo’n prachtige verassing gekregen in de vorm van een mooi enveloppen boekje met allemaal uitgestanste dingetjes erin om later te gebruiken. Dat vond ik zo’n leuk idee om ook te doen voor Paula die geen stans machine heeft, dat ik met mijn gelli plate in de weer ben gegaan om een aantal papieren voor de bekleding van de omslag te printen en ook een stel enveloppen. Ik had toevallig ook nog 2 ringen liggen, dus kon ik het daar mooi mee inbinden.

Voor de voorkant had ik een olifant van internet uitgeprint en uitgeknipt. Helaas ging hij tijdens het gelliplate proces kapot, dus is hij niet erg duidelijk geworden. (foto’s in donker met telefoon genomen, dus beetje slecht, sorry).

Gelliplated envelop boekje voorkant

In verband met de beschikbare tijd heb ik het verder vrij eenvoudig gehouden. Er was geen tijd om er veel opsmuk aan te geven, dus de prints moesten het doen. Op iedere envelop heb ik iets gedaan wat aangaf wat er in zat.

Gelliplated enveloop boekje page 1 and 2Gelliplated enveloop boekje page 3 and 4Gelliplated enveloop boekje page 5 and 6Gelliplated enveloop boekje page 7 and 8Gelliplated enveloop boekje page 9 and 10

2 Responses to “Gelliplated enveloppen boekje”

  1. stempelwolfinge 14 January 2015 at 7:53 pm #

    Mooi !

  2. stempelwolfinge 14 January 2015 at 7:55 pm #

    En ik heb de olifant op de voorkant gevonden. Is juist heel subtiel zo.

Leave a Reply

