Middagje kaart maken met ma

20 Oct

Ma wilde graag de metaalfolie techniek leren. Dus is ze in mijn vakantie en middagje wezen kaart maken. Eerst hebben we de folietechniek gedaan. En met de resultaten daarvan hebben we een kaart gemaakt. Voor de kaart hebben we ook nog een andere techniek gebruikt. Met Stencils en distress paint en distress inkt. Dit is de kaart van ma Middagje kaart maken met ma-ma's kaart De stempelafdruk is ingekleurd met distress inkt. De grote bij is alleen met het lijfje op de kaart geplakt en de vleugels zijn een beetje gebogen zodat ze van de kaart af komen. Ma wilde de metaalfolie niet op de voorkant daarom hebben we daarvan een tag gemaakt voor de binnenkant. Hier heb ik helaas geen foto van. Dit is mijn kaart middagje kaart maken met ma-mijn kaart De kaart was voor een man die zijn rijbewijs had gehaald. Vandaar de auto en de kleine tag met goed gedaan. Verder heb ik nog wat schroefbrads gebruikt. Groetjes, Inge

4 Responses to “Middagje kaart maken met ma”

  1. Wendy Billings 22 October 2014 at 6:45 pm #

    What a wonderful way to spend time with your Mom! These are both lovely cards. Two Paws up to you and your Mom says Jazzy.

  2. Irene 28 October 2014 at 11:03 pm #

    Gezellig zo samen met je moeder kaarten maken! En wat een mooie kaart heeft je moeder gemaakt. De metaaldolietechniek mag je mij ook wel een keertje leren.
    Liefs, Irene

    • stempelwolfinge 29 October 2014 at 5:35 pm #

      Tuurlijk. Kan ik wel laten zien als ik mijn verjaardag vier. Laat nog wel weten wanneer dat is.

  3. stempelwolfanne 29 October 2014 at 1:13 pm #

    Wat een super mooie achtergronden alleen al. Prachtige kaartjes allebei.

Leave a Reply

