Distress paint achtergrondjes

23 Sep

Zal ook even laten zien wat ik met de andere 2 achtergrondjes met distress paint heb gedaan.

2014-09-22 distress inkt achtergrond met art journey en andere stempels 2014-09-22 distress inkt achtergrond met art journey en jofy stempelsVoor de bovenste heb ik gebruikt: stencils van The Crafters Workshop, stempels van Art Journey (man en blauwe splatters), Katzelkraft (paarse kroontje), Art Specially (koffiebeker ring) en de rand is gemaakt met een stempel die bij Craft Stamper magazine zat. Verder nog wat distress inkt om de man hier en daar wat kleur te geven.

Voor de onderste: zelfde stencils, stempels van Art Journey (blauwe alfabet en Antique Linen “sterretjes”) en Jofy, bloemen en blaadjes en ik heb een witte Sharpie pen gebruikt.

Ik heb er al cardstock bij uitgezocht om er kaartjes van te maken. Ik plak het alleen nog niet inelkaar, want zo kan ik er nog alle kanten mee uit. Als er eenmaal jarige of zo opstaat kan je t niet meer voor iets anders gebruiken.

Leave a Reply

