Verjaardagsslinger met huishoudfolie techniek

12 Sep

Bij Technique Time Tuesday had ik een leuke techniek met Distress Paint, shimmermist en huishoudfolie gezien. Voor ma had ik een kaart nodig, dus had ik eerst papiertjes met deze techniek gecreëerd die ik wilde gebruiken als vlaggetjes.

2014-09-12 achtergronden verjaardagsslinger maEn ook met de zelfde kleuren distress paint effen papier wat ik kon gebruiken achter de afbeeldingen.

Vervolgens heb ik voor de 5 vlaggetjes inchies gemaakt met Art Journey stempels en zelf letters geknipt uit papier. Voor elk vlagetje 1: HOERA. De inchies gemat op de effen papiertjes en die en de letters dan weer op lila card stock.

De vlaggetjes heb ik versierd met gekochte en zelf gemaakte kraaltjes, knopen, lintjes, bloemetjes en een van Fimo klei gemaakt hugs labeltje. Alle randjes zijn met Antique linen gedaan.

De foto is helaas niet helemaal scherp en ik heb hier de hangertjes er nog niet aan:

2014-09-12 verjaardagsslinger maDe vlaggetjes heb ik gelukkig ook individueel op de foto gezet:

De H:

2014-09-12 verjaardagsslinger ma 1De O:

2014-09-12 verjaardagsslinger ma 2De E:

2014-09-12 verjaardagsslinger ma 3De R:

2014-09-12 verjaardagsslinger ma 4De A:

2014-09-12 verjaardagsslinger ma 5Met deze ga ik ook meedoen bij Art Journey de challenge kleine vierkantjes.

5 Responses to “Verjaardagsslinger met huishoudfolie techniek”

  1. stempelwolfinge 16 September 2014 at 1:39 pm #

    Leuk om alles nog eens op de foto’s te kunnen bekijken. Wat een werk wat een werk.

    • stempelwolfanne 17 September 2014 at 10:55 am #

      Ja haha, inderdaad! ‘T is maar goed dat we zo van onze hobby en ons ma houden 😀

  2. renje Heidstra 17 September 2014 at 8:12 am #

    wat een originele inzending, bedankt voor het meedoen

  3. Ellen 17 September 2014 at 11:29 am #

    Mooi gemaakt, deze slinger. Een prachtige bijdrage voor de uitdaging, bedankt!

    • bhduit 21 September 2014 at 7:38 pm #

      Wat een leuk idee om zo’n feestelijke slinger te maken, bedankt voor je mooie bijdrage!

Leave a Reply

