Kaart voor 25 jarig jubileum

7 Sep

Deze week vierde een collega dat ze 25 jaar bij de zaak was. Aangezien ik vakantie heb, had ik voor mijn vakantie nog een kaart voor haar gemaakt namens de hele afdeling.  Ik wilde de kaart echter niet posten voordat ze hem daadwerkelijk gekregen had.

Mijn collega houdt van paarden dus vandaar het volgende idee. Een prijslintje voor de 25 jaar, zoals paarden die krijgen bij wedstrijden. Viel niet mee om de rozet te maken. Eerst met lint geprobeerd. Geen succes. Toen met cardstock, scrappapier en kant. Dat moest het maar worden.

jubilieumkaart collega voorkant

De kaart is gemaakt met scrappapier van Pion Design. De tag is gemaakt met een stans van Marianne design. De stans voor de doily en het randje zijn van Nellie Snellen.

jubileum kaart collega binnenkantGroetjes,

Inge

One Response to “Kaart voor 25 jarig jubileum”

  1. stempelwolfanne 9 September 2014 at 1:03 pm #

    Leuk om die stempel te zien op een kaart van jou hihi. Hij is heel leuk geworden ook zo met die rozet en het paard weer op de binnenkant. Dat randje is ook leuk.

Leave a Reply

