Beterschapskaart met Fresco paint en Art Journey stempels

5 Sep

Ik had ergens zo’n leuke kerstkaart gezien, waar iemand een achtergrond had gemaakt door met repen te maskeren en dan met een brayer verf aan te brengen. Na het drogen werd dan de masking verschoven en werd een andere kleur aangebracht waardoor een ruitpatroon ontstond. Helaas weet ik niet meer waar ik dat gezien heb, maar ik vond het in ieder geval super voor de Art Journey Challenge, kleine vierkantjes.

Dit heb ik gebruikt voor een beterschapskaart voor Ida. Eerst alles met Chalk kleur gebrayered, daarna de masking en de Teal blokjes en als laatste de Amethyst kleur. In de tussenliggende blokjes heb ik gestempeld met een script stempel en de vinger afdruk stempel van Art Journey. Het sentiment en de distel heb ik met Archival Jet Black gestempeld en een “schaduw” stempel met Tsukinoko Chalk ink.

Het “stik”randje is met een marker aangebracht en de kleine vierkantjes ook. Heb het versierd met een vlindertje (Art Journey) en een lintje met wat kraaltjes.

2014-09-05 Beterschapskaart IdaAan de binnenkant ook weer de vlindertjes en nog een vakje van het blokjespapier met een tag.

2014-09-05 Beterschapskaart Ida binnenkant

3 Responses to “Beterschapskaart met Fresco paint en Art Journey stempels”

  1. stempelwolfinge 7 September 2014 at 2:51 pm #

    Mooi die frisse kleuren. En wat doen die stempels in de witte vakjes het leuk.

  2. bhduit 9 September 2014 at 9:53 pm #

    Wat een mooi kaart en wat een leuke techniek, bedankt voor je bijdrage!!

  3. Ellen 17 September 2014 at 11:20 am #

    Wat een leuke techniek, met die blokjes. De ontvanger is vast blij met deze mooie kaart. Fijn dat je het mee laat doen voor de Art Journey challenge!

Leave a Reply

