Craftorij Zomer Challenge #51 Ruitpatroon

30 Aug

Voor nummer 51 heb ik modeling paste door een ruit stencil aangebracht en daarna dylusion inks en shimmer mist gebruikt voor de achtergrond. Vervolgens door een ander ruitjes stencil met acryl verf weer andere ruitjes aangebracht. Ik had ook een ruitjes border stempel. Die is als ik me niet vergis van Lost Coast Design.

De dame in het midden is van Art Journey. De twee heren zijn stempels die uit een grabbelbak komen. Als iemand het merk weet, dan hoor ik het heel graag. Ze zijn met de zelfde kleuren shimmermist en dylusions ingeschilderd.

CZC 51 Ruitpatroon

Leave a Reply

