Verjaardagskaarten met Pion design papier

27 Aug

Papier van Pion design koop ik niet zo vaak. Als ik het dan doe ligt het tijden in de hobbykamer. Ik pak het zoek kleurtjes bij elkaar en dan leg ik het weer weg. Het is zo mooi. Ik kan mezelf er niet toe zetten om er in te knippen. Maar ja je hebt er verder ook niks aan en diverse verjaardagen op komst. Dus de stoute schoenen aangetrokken er twee mooie felicitatiekaartjes gemaakt.

Eerst maar een kaartje waar ik niet zo heel veel voor hoef te verknippen:

Verjaardagskaart Eend voorkant

Verjaardagskaart Eend binnenkant

En daarna een kaartje met de crazy birds uit de katzelkraft grabbelbak

Verjaardagskaart zus 2014

Verjaardagskaart zus binnenkant

Groetjes,
Inge

Leave a Reply

