Craftorij Zomer Challenge #43 Enkel pennen en #57 Zentangle

31 Jul

Van mijn random reader hoesje had ik de verpakking bewaard en daar stonden allemaal pennen op, dus die heb ik uitgeknipt en opgeplakt. Er omheen zentangletjes gemaakt en uit zwart karton een vorm geknipt die lijkt op iets met penpunten aan beide uiteinden. Daarop een stukje wit karton met 2 pennen (Katzelkraft) geplakt. Ik vind het zelf niks, maar ook hier vond ik het moeilijk met iets te komen, dus zo moet het maar voor deze beide opdrachten in 1.

CZC 43 Enkel pennen

Leave a Reply

