Craftorij Zomer Challenge #41 Lijstje en #60 Think Pink

31 Jul

Had eerst geen idee wat voor lijstje, maar aangezien mensen mij begonnen te vragen of ik ook verjaardagswensen had, heb ik daar maar een lijstje van gemaakt. Van iets anders had ik nog witte verf over en afgesmeerd op dit kaartje. Daar heb ik Dylusions inkt op gespoten en dat wat laten lopen. Het vrouwtje (Katzelkraft) had ik nog liggen van een ander project waar ik haar niet mooi op vond. Uitgeknipt en opgeplakt. Labeltje gestanst uit het kaartje waar ik de overspray mee opgedept had en met mijn verjaardagsdatum gestempeld (Joy) en om haar arm gebonden. Met Posca marker wat ideetjes opgeschreven en afsluitend nog wat gesponst met Black Soot. Deze is ook voor de Think Pink opdracht.

CZC 41 Lijstje

Leave a Reply

