Heerlijk kliederen: Scheerschuimtechniek

23 Jul

‘T blijft een heerlijk geklieder die scheerschuim techniek. Deze keer had ik de scheerschuim op een plastic bordje uitgesmeerd, zodat ik een iets minder dikke laag had. Ik heb Stormy Sky, Mustard Seed en Black Soot gebruikt.

Op de foto zie je rechts boven de eerste en rechts onder de tweede druk. Linksboven en rechtsonder zijn 3 en 4. Tussendoor trok ik de inkt en scheerschuim met een sate prikker steeds weer in een nieuw patroon.

scheerschuim techniek druk 1 t-m 4Op deze manier wist ik er zelfs nog een 5e druk uit te halen:

scheerschuim techniek druk 5Weliswaar minder spannend, maar nog steeds prachtige marmering.

Leave a Reply

