Craftorij Zomer Challenge #30 Passe Partout

12 Jul

Passe Partout is ook doorlopende toegang tot iets, zoals bijvoorbeeld circus voorstellingen.

De achtergrond is gemaakt met washi tape en distress inkt. Daarna heb ik de stempels op een ander kaartje gezet ingekleurd met potlood, uitgeknipt en in mijn circustent geplakt. Bordje, ticket (Crafty Indivuals en beetje aangepast) en lichtspotjes erbij en toen vond ik hem wel af.

Paard en clown (op een andere manier gebruikt) zijn van Katzelkraft. Het vrouwtje in de trapeze (ook op een andere manier gebruikt) is van Art Journey. De border (normaal recht) is van Lost Coast Design volgens mij, maar ben ik niet meer zeker van.

CZC 30 Passe Partout

One Response to “Craftorij Zomer Challenge #30 Passe Partout”

  1. stempelwolfinge 12 July 2014 at 7:17 pm #

    Mooi gemaakt hoor. Volgens mij klopt het dat het randje van Lost Coast design is.

Leave a Reply

