Bee Happy

12 Jul

De stempelset die ik gebruikt heb voor deze kaart is Honey Bee van Chocolatebaroque.

Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met Ranger distress Lemonade, Rusty Hinge en Spiced Marmalade.  Daar heb ik met een achtergrond stempel van Stampers Anonymous honingraad op gestempeld met Archival Venition Orange en Chrome Yellow.  Daar heb ik grasjes van Art Journey op gestempeld met Distress Forest Moss.  Vervolgens daar de Honeysuckle en bijen van de Honeybee set op gestempeld.
Deze stempeltjes zijn ingekleurd met Distress Markers Barndoor Red, Peeled Paint, Aged Mahogany en Lemonade.

Honey Bee voorkant 001

De letters SUMMER uit oranje cardstock gestanst met het alfabet van Memorybox.

Vervolgens de grote bij gestempeld en ook nog een keer op een los blaadje.  Deze bij ingekleurd met Distressmarker Lemonade en Copic Markers E41 Pearl white,Y15 Cadmium Yellow en Y00 Barium Yellow.  De vleugels met Multicoat van Cars gedaan. Het lijfje van de bij is bedekt met Glossy Accents.

Honey Bee binnenkant 002

De binnenkant is gemaakt met een Gelliplate print. Op de print heb ik links honingraad met bijen gestempeld.  De rechterkant heeft een band gekregen waar de tag achter kan. Ook daar de bijen weer terug laten komen.

Voor de tag heb ik de achtergrond net als de achtergrond van de voorkant gemaakt. Ik vond de tekst van Artspecially goed passen bij het BEE happy thema van de voorkant.  Lintje en een brad met gem en klaar is de binnenkant.

Honey Bee tag 003

Als laatste de inmiddels gedroogde bij op de voorkant en klaar is mijn kaartje.

Groetjes,
Inge

One Response to “Bee Happy”

  1. stempelwolfanne 15 July 2014 at 7:54 pm #

    Wauw prachtig! Heerlijk die zomerse kleuren 🙂

Leave a Reply

