Craftorij Zomer Challenge #27 Papiersnippers

3 Jul

In enveloppen, doosjes bakken bewaar ik altijd allerlei stukjes papier, maar er wat mee doen ho maar. Voor deze opdracht heb ik dus in 1 van die doosjes zitten graven en er donker vezelpapier, dooskarton, een met mists gemaakt stukje en een stukje designpapier uit opgediept.

Die heb ik allemaal in stukjes gescheurd en op het correspondentiekaartje geplakt met Multimedium. Daarna een klein beetje gesso en gestempeld met roze en gele distress inkt met bubbeltjeswrap. Het geheel met distress inkt gepoetst en er swirls op gestempeld (Inkadinkado).

Uit het doosje kwam ook de stempelafdruk, ooit gekregen op een Art Specially. Het merk weet ik niet. Dit heb ik in gedeeltes geknipt, opgeplakt en een lichte kleurwassing gegeven met verf.

CZC 27 papiersnippers

One Response to “Craftorij Zomer Challenge #27 Papiersnippers”

  1. stempelwolfinge 7 July 2014 at 6:22 pm #

    Mooi.

Leave a Reply

