Craftorij Zomer Challenge #24 Monochromatic

30 Jun

Ik heb mezelf uitgedaagd door dit helemaal in roze te doen. Nou dat heb ik geweten. Ik ben 3 keer overnieuw begonnen. Bij de eerste had ik de blikvanger op de kop gestempeld, bij de tweede had ik per ongeluk een andere roze gepakt die er niet bij paste, maar 3 maal is scheepsrecht.

De achtergrond is gesponst met Tattered Roze. De stempels zijn allen uit een set van Cart-Us en gestempeld met Spun Sugar, Victorian Velvet en Colorbox Chalk kleur Rouge.

Afgemaakt met een kantje, strikje, borduurgaren en tag (stans Go-Kreate). Suikerspin zoet haha.

CZC 24 Monochrome

Leave a Reply

