Craftorij Zomer Challenge #23 Songtekst

29 Jun

Een favoriete songtekst heb ik niet, maar wel eentje die in mijn hoofd regelmatig voorbij komt op t moment en dit stukje van Fireflies van Owlcity is nu wel toepasselijk.

Ik heb eerst het vrouwtje gestempeld en er een cirkel overheen gemaskerd, waarna ik de achtergrond licht met squeezed lemonade heb gesponst. De “vuurvliegjes” (Crafty Individuals) zijn geëmbosst met clear en de schaapjes (zelf gesneden stempel) zijn gestempeld met Cobalt Archival inkt. Om er meerdere te maken heb ik een masker gebruikt.

Daarna heb ik alles geschilderd met aquarelverf en de tekst uitgeprint, uitgeknipt en opgeplakt.

CZC 23 Songtekst

Leave a Reply

