Craftorij Zomer Challenge #22 Voordeur

29 Jun

Onze voordeur wordt bijna nooit gebruikt. De achterdeur is meer voordeur. Daar staat een lavendel die zoveel ruimte in beslag neemt, dat de deur niet eens helemaal open kan. Naast dat hij lekker ruikt, trekt hij allemaal insecten aan en elke keer als ik thuis kom, wordt ik er weer blij van.

Ik heb de achtergrond gemaakt met distress paints iets rondom gesponst met Fired Brick en Aged Mahoganie. Daarna de baksteentjes gestempeld (grabbelbak) en de foto opgeplakt.

De deur is met potlood en witte marker rechts iets doorgetrokken en links heb ik de kleur van de muur iets met mijn vingers over de achtergrond geveegd. Voor aankleding de lavendel (Katzelkraft) en insecten (7Gypsies) gestempeld en geschilderd. Om het af te maken “Welkom” en het hoek-ornamentje gestempeld, en iets zwarte Gelato om het te framen.

CZC 22 Voordeur

Leave a Reply

