Craftorij Zomer Challenge #17 Sierlijk schrijven

21 Jun

Voor dag 17 was het thema sierlijk schrijven. Ik heb een tafereeltje gemaakt met een stempel van Stampscape die bij de quote paste die ik wilde gebruiken. Een riviertje. Hij was niet breed genoeg, dus heb ik aan beide zijden de stempel nog een gedeelte afgedrukt.

Daarna wolken stempel (Stampscapes) met wit afgedrukt en de lucht gesponst met Tumbled Glass. De wolken zie je echter praktisch niet. Weten we ook weer dat dat zo niet werkt. Bomen gestempeld (Creative Expressions), en wat grasjes (Art Journey). Ik heb er ook nog een paar bijgeschilderd. De libelletjes zijn uit een setje van Crafty Individuals.

Het geheel verder gesponst met Peeled Paint, Squeezed Lemonade en Tumbled glass en hier en daar een schaduw geschilderd met Pumice Stone.

Als laatste heel erg mijn best gedaan om de tekst er mooi op te krijgen. Ik vind het wel aardig netjes gelukt.

CZC 17 sierlijk schrijven

Leave a Reply

