Craftorij Zomer Challenge #16 Kroonluchter

20 Jun

Er zit niets met een kroonluchter tussen mijn spullen, maar ik had wel een embossing folder van Couture Creations met iets wat tot kroonluchter omgetoverd kon worden. Na het embossen heb ik gesponst met Black Sooth distress inkt, zodat het geembosste duidelijker naar voren kwam en je doet natuurlijk ook geen kroonlucht aan, tenzij het donker is.

Een kroonluchter heeft uiteraard allemaal kristal, dus heb ik glimmertjes geplakt en de kaarsjes zijn geschilderd en met Sakura glace, souffle en glitterpen gedaan.

De dames zijn volgens mij uit de grabbelbak van Katzelkraft. Ze zijn gekleurd met Gathered twiggs distress inkt. Het randje van het kaartje heb ik ook met die kleur gedaan.

Over de verhoogde delen heb ik ook nog Metalic rub gedaan, maar dat zie je niet op de foto. Live in style komt uit een set van Hero arts. Hier en daar nog een accentje met wit, zwart en de lippen weer met glace pen en dat was nummer 16.

CZC 16 kroonluchter

Leave a Reply

