Kaartje voor stagaire

19 Jun

Van de week nam onze stagiaire op het werk afscheid en daarom heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Alle collega’s moesten hun naam in het kaartje kunnen schrijven dus het was weer een uitdaging om daar ruimte voor te maken.

Kaartje voor stagiaire voorkant

Om de kaart te kunnen sluiten heb ik een knoopje met een brad aan de voor en achterkant van de kaart bevestigd. Daar heb ik een touwtje met aan de uiteinden kraaltjes omheen gedraaid. De Tilda image van Magnolia heb ik met copic markers ingekleurd. De vlaggetjes en het woord stage zijn met een stanzen van memorybox gemaakt. De tekst is met Distress Broken China op de vlaggetjes gestempeld. Het scrappapier is van Maja Design.

Kaartje voor stagiaire binnenkant 1

In het vakje aan de linkerkant zit een dubbele tag. Op de tag is met de printer een tekst geschreven. De cardstock van het vakje vormt ook de basis voor de pagina waarop iedereen op de voor en achterkant de naam kwijt kan.

Kaartje voor stagiaire binnenkant 2

En de rechter binnenkant van de kaart is puur happy scrappy šŸ˜€

Groetjes,
Inge

One Response to “Kaartje voor stagaire”

  1. stempelwolfanne 20 June 2014 at 1:03 pm #

    Daar was ze vast heel blij mee. Ik begreep eerst niet hoe je dat blaadje voor de namen bedoelde, maar nu op de grotere foto’s zie ik het al. Ingenieus hihi. Mooi kaartje geworden. Mooi fris gekleurde Tilda.

Leave a Reply

