Craftorij Zomer Challenge #12 Kliederen

17 Jun

Zo weer terug en hoog tijd om weer in te halen.

Dylusion sprays en sprays in het algemeen staan bij mij synoniem aan kliederen, want alles (inclusief vingers) zit er altijd onder, dus ben ik lekker aan het sprayen en spetteren gegaan met Turquoise Dylusions, Sunshine Tattered Angels mist en Fire Fly Cosmic Shimmer mist.

Daarna op een kaartje Zilverkleurige verf uitgerold en daarop de dolfijn gestempeld met Watering Can Archival ink. Daaroverheen wat Perfect Pearls Biscotti. Ik heb hem uitgeknipt en op het kaartje geplakt en dimensie gegeven met Glossy accents.

Om de dolfijn heb ik de druppels van Art Journey en stippeltjes uit een Artemio setje als spetters gestempeld. Deze zijn geembosst met Sea Foam White van Ranger en een beetje Holographic embossingpoeder.CZC 12 kliederenDe tekst is van Kaisercraft. Ik heb ook nog bolletjes Liquid Pearls aangebracht en daar glitter in gestrooid. Mijn hele hobby plek schittert nu van de glitter en holographic poeder. Op deze foto kan je de glittertjes en shimmermist beter zien:

CZC 12 kliederen detail

Leave a Reply

