Craftorij Zomer Challenge #10 Eten

11 Jun

Opdracht nr. 10 was eten. Ik heb alleen stempels van taarten en dat vond ik wat voor de hand liggen, dus heb ik deze grappige muisjes van Artemio weer eens tevoorschijn gehaald.

CZC 10 etenZe zijn ingekleurd met Karisma kleurpotloden. Voor de achtergrond heb ik een weefsel stempel van Art Journey gebruikt en de frame is van Lost Coast Design. De baksteentjes kwamen uit een grabbelbak. Het merk weet ik niet.

De bannertjes zijn gemaakt met een Marianne Design stans. Share komt uit een set van Art Journey en eat komt uit een Penny Black setje.

Gebruikte distress stains: Shabby Shutters, Shaded Lilac, Vintage Photo.

One Response to “Craftorij Zomer Challenge #10 Eten”

  1. stempelwolfinge 11 June 2014 at 10:44 pm #

    Leuk šŸ˜€

Leave a Reply

