Craftorij Zomer Challenge #6 Gebruik Verpakking

9 Jun

Voor het volgende kaartje heb ik als verpakking groen papier gebruikt waar bloemen in verpakt zaten en uiteraard bubble wrap in 2 formaten.

Als eerste wat boekpapier opgeplakt met mat medium en daarna het groene papier. Vervolgens 2 kleuren acryl verf op mijn craft mat grof gemengd en daarmee gestempeld. Er was nog veel over, dus daar heb ik 2 strips papier doorheen gehaald.

Op het reliëf van het papier en de bubblewrap stempels heb ik wat metalic rub aangebracht, wat echt super lijkt op de Magenta verf.

CZC 6 gebruik verpakking detail

detail metalic rub

De stempel is van Katzelkraft en is met acryl verf ingeschilderd. Ik heb met marker nog 2 ballen van bubblewrap bolletjes gemaakt en die ook ingeschilderd.

CZC 6 gebruik verpakking

CZC#6 gebruik verpakking

One Response to “Craftorij Zomer Challenge #6 Gebruik Verpakking”

  1. stempelwolfinge 10 June 2014 at 4:21 pm #

    Love it!

Leave a Reply

