Geboortekaartje

4 Jun

Een collega heeft van de week een zoontje gekregen. Prima gelegenheid om mijn nieuwe stempels van Art Journey te gebruiken.
Met babyblauw scrappapier van Pion Design en wat uitgesprokener blauw papier van Maja Design voor contrast heb ik een geboortekaartje gemaakt. Ik had nog een bedeltje van een speen. Deze heb ik bevestigd door een babyblauw organza lintje door de gaatjes van de Nellie Snellen doily te reigen en te strikken.

Geboortekaartje met Art Journey stempels 001

De binnenkant is met hetzelfde scrappapier gemaakt. De schoentjes zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design. De schoentjes zijn gestrikt met touwtjes gestrikt. En ik heb diverse tags gemaakt met geboorte sentiments en afbeeldingen er op gestempeld.

Geboortekaartje met Art Journey stempels 002

Dit is één van de tags.

Geboortekaartje met Art Journey stempels 003

Het muisje met de ballon komt uit een stempelsetje van Penny Black

One Response to “Geboortekaartje”

  1. stempelwolfanne 4 June 2014 at 10:23 pm #

    Hij is super. Wat is dat toch een vrolijke stempel! Helemaal cute hihi. Dat wordt heerlijk voor de ontvanger al die tags 🙂

Leave a Reply

