Verjaardagskaart voor een man met gelli plate en Art Journey stamps

1 Jun

Had ergens op t internet gezien dat je ook met stempelinkt op je gelli plate kon rollen en stempelen. Dat wilde ik ook eens uitproberen, dus blauw en paarsblauw uitgerold en daarop gestempeld met Watering can en Cobalt met stempels uit de set “Grasses” en “Men” en daarvan een print getrokken. Geeft een heel apart en leuk effect.

Op de print weer met dezelfde kleuren gestempeld met stempels uit de zelfde sets en een tractor van Deep Red. Als laatste de man en de “tekst” alsmede de verjaardagswens gestempeld met Jet Black.

Daarna met diverse kleuren blauw/grijs (om de man meer naar voren te halen) en zwart (randje) nog gesponst. Helaas ging t papier een beetje kapot onder de trekker, dus is dat wat donkerder geworden dan gepland. In t midden had ik Broken China gebruikt, waar ik niet helemaal tevreden over was, dus met weathered wood geprobeerd op te lossen, maar vraag me af of t er nu beter van is geworden. Morgen moet deze weg, dus geen tijd meer om t over te doen.

2014-05-30 verjaardagskaart voor man met gelli plate en Art Journey stampsHet geheel is gemat op licht grijsblauw en op een donkerblauwe kaart geplakt. Deze kaart is voor de boer waar wij altijd hooi halen.Ik hoop dat hij hem wel leuk vindt.

Ik denk dat deze ook wel voldoet aan de nieuwe Challenge van Art Journey deze maand: Ton sur Ton.

9 Responses to “Verjaardagskaart voor een man met gelli plate en Art Journey stamps”

  1. stempelwolfinge 2 June 2014 at 9:28 pm #

    Prachtige kaart. Cool, zoals die man in dat hoekje uithangt.

  2. Rein 4 June 2014 at 6:19 am #

    Mooie mannenkaart, prachtige achterdrond!

  3. Debbie / Daqa 4 June 2014 at 9:40 am #

    Ik ben een tijdje afwezig geweest van de hobby/blogs, maar nu ik met zwangerschapsverlof ben heb ik weer wat tijd om door de blogs te bladeren, want wat heb ik veel gemist! Leuke mannenkaart dit! Die blijven toch altijd weer een uitdaging, en ik verval vaak in de standaard mannendingen: gereedschap en auto’s. Leuk dat hier nog veel natuur in zit, en hoe de trekker past bij de ontvanger! Mooie persoonlijke kaart.

    • stempelwolfanne 5 June 2014 at 12:16 am #

      Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom terug in blogland, bedankt voor je leuke berichtje.

  4. barnie 8 June 2014 at 11:08 pm #

    That’s a great card, fabulous color scheme.

  5. Anonymous 9 June 2014 at 9:32 pm #

    Mooi gedaan!

  6. Carol 11 June 2014 at 9:31 pm #

    Love the gelli plate background – not got or tried one yet! Lovely piece I am sure it will be loved x

    • stempelwolfanne 12 June 2014 at 12:36 am #

      Be warned, the gelli plate is very addictive šŸ˜€ Thanks for your kind comment Carol.

  7. Louise Kolker 17 June 2014 at 3:02 pm #

    Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt!! Bedankt voor het mee doen aan onze challenge!!

Leave a Reply

