Kerstkaart met Maja design en Tilda

31 May

Tot mijn grote spijt houdt Christmas Challenges with sketches er mee op. Al jaren volg ik het en de laatste tijd heb ik ook aan een aantal meegedaan. Het was altijd een genot om die prachtige voorbeelden en sketches te bekijken. Erg jammer dat dit verdwijnt!

Aan de allerlaatste moest ik natuurlijk wel meedoen. Ik heb voor Maja Design papier gekozen van een wat oudere lijn en een Magnolia stempel van een Tilda met schaatsen.

Het plaatje is ingekleurd met Karisma potloden. Alle randjes heb ik met Faded Jeans gedaan, behalve het rode design papier. Dat is met Aged Mahogony gesponst.

2014-05-31 Kerstkaart met Maja Design en Tilda op schaatsHet kerstrandje is een stans van Memorybox en het hartje van Marianne Design. De tekst stempel is van We R Memorykeepers. De kartelrand aan de onderkant is met een goedkope figuurschaar gedaan.

Brads in de vorm van sneeuw kristalletjes en gemmetjes in de vorm van hartjes toegevoegd als embellishment en het mutsje en de beenwarmers van glitter voorzien.

One Response to “Kerstkaart met Maja design en Tilda”

  1. stempelwolfinge 31 May 2014 at 10:11 pm #

    Wat een mooie frisse kaart is dit geworden. En die tilda met de schaatsjes blijft schattig.

Leave a Reply

