Eén kerstkaart per maand: maart

29 May

Na de gezellige workshops bij Art Journey kon ik niet wachten om met de technieken en nieuwe stempels aan de slag te gaan.
Aangezien ik 3 maanden achter was, moest ik nodig met de kerstkaarten aan de slag. Paar jaar geleden had ik een mooie kerstmanstempel van La Blanche gekregen. Eerst heb ik een achtergrond voor deze stempel gemaakt. Met een tekst stencil van the craftersworkshop heb ik eerst distresspaint picket fence aangebracht. Toen heb ik de achtergrond gepoetst met distress inkt barn door en antique linnen. Vervolgens heb ik met aged mahogany en een stencil van stampers anonymous (Clockwork, Tim Holz collection) nog hier en daar gepoetst. Daarna met Stazon Timberbrown de kerstman gestempeld. De beste rode cardstock die ik had was voor een rechthoekige kaart, maar dat vond ik te klein voor deze kerstman. Met een stuk ecru cardstock heb ik de kaart vierkant gemaakt. Voordat ik de image erop plakte heb ik de ecru cardstock nog gestempeld met de harlequin stempel van art journey en een scriptstempel. Daarna nog aged mahogany door een swirly stencil van the crafters workshop gepoetst. De zelfde methode en kleuren heb ik losgelaten op de kerstballen (gemaakt met stans van Sizix). Touwtjes en lintje binden en plakken maar.

Kerstkaart maart 2014

Aangezien de kerstman zijn lijst checked heb ik op de computer de tekst making a list and checking it twice geprint. De tekst is uitgestanst met een ribbon tag stans van spelbinders. Het fluwelen lintje zat ooit in een kerstsetje. Het had precies de goede rooie kleur.

Groetjes,
Inge

One Response to “Eén kerstkaart per maand: maart”

  1. stempelwolfanne 29 May 2014 at 10:38 am #

    Wauw mooi! Is juist prachtig dat stuk ecru eraan.

Leave a Reply

