Verjaardagskaart voor zwager

26 May

Voor mijn zwager heb ik een door Game of Thrones geïnspireerde kaart gemaakt. De achtergrond is een gelli print. De gebruite stempel is een fantasy stamp “Shadow Dragon” (Rebecca Sinz) van Sweet Pea Stamps. Deze heb ik ingekleurd met copic markers.
De voorkant is nog met wat kant opgefleurd en de kaart sluit met een brads en een touwtje met kroontje eraan.

2014-05-25 Inge haar kaart voor Marcel voorkant

De binnenkant heb ik simpel gehouden. Wat gelli print achtergrondjes een paar randjes met stanzen van Sizix (Tim Holtz Alterations on the edge). Ik heb een pocket gemaakt voor een tag en het cadeautje.

2014-05-25 Inge haar kaart voor Marcel binnenkant

Groetjes,
Inge

Leave a Reply

