Condoleance kaart met Marker Spritzer, Art Journey Stempels en Perfect Pearls

15 May

Heb weer lekker zitten spelen met mijn Marker Spritzer en distress markers om een condoleance kaart voor een collega te maken.

Voor het achtergrondje heb ik een Prima stencil en de kleuren Pumice Stone, Mowed Lawn en Shabby Shutters gebruikt. Het stencil met de gespritzte inkt heb ik weer op de tag afgedrukt.

Het streepjes stempel uit de Art Journey set “Pages” heb ik ook met Mowed Lawn gestempeld op de achtergrond. De randjes zijn met Old Paper distress inkt gesponst.

2014-05-15 Condoleance kaart met marker spritzer Art Journey stempels perfect pearlsDe vlinders en tekst zijn ook van Art Journey en zijn gestempeld met Archival Watering Can. De vlinders heb ik nog een satijn glansje op vleugels en lijfje gegeven met Perfect Pearls Biscotti en Pewter.

Dit is weer een Tag on Card voor Art Journey.

One Response to “Condoleance kaart met Marker Spritzer, Art Journey Stempels en Perfect Pearls”

  1. declerckanneke 27 May 2014 at 6:38 pm #

    Supermooi! Nog een heel mooie bijdrage, bedankt!

Leave a Reply

