Kerstkaart met Riddersholm en Pion Design

6 May

Zo, al weer een kerstkaartje klaar. ‘T gaat lekker dit jaar šŸ™‚

Ik heb weer de sketch gebruikt van Christmas Challenges with sketches. Voor de scrapkaart heb ik Vintage kerstpapier gebruikt van Riddersholm en Pion Design en een vintage plaatje uit een clear stempelset van Kruidvat.

Het plaatje is geschilderd met distress markers. Ik heb hier ook een stans van Memorybox (christmas border), Cheery Lynn (takjes) en van Marianne Design (Poinsetta) gebruikt. Verder nog Shabby Embossing Enemal White van Stampendous en een vintage kantje.

2014-05-06 kerstkaart met Pion en Riddersholm papierBij We Love Vintage Challenge is het thema deze keer kerstkaarten, dus daar hoort deze uiteraard ook bij.

5 Responses to “Kerstkaart met Riddersholm en Pion Design”

  1. stempelwolfinge 6 May 2014 at 5:17 pm #

    Wat een mooie kaart. Is dat randje een nieuw kerststansje van je? Kan me niet herinneren dat ik het eerder gezien heb. Wel mooi als extra layer bij het kant. Vind het ook mooi dat het doorzichtig is. De lagen er onder blijven zichtbaar.

    • stempelwolfanne 7 May 2014 at 12:03 am #

      Die heb ik al een tijdje van toen ze hier een aanbieding van memorybox hadden, maar ik heb de kerst spullen altijd apart dus kan dat je t nog niet gezien had.

  2. Anonymous 6 May 2014 at 10:07 pm #

    Een leuke kaart, weer eens wat anders met deze stempel ziet er goed uit in deze nostalgische kleuren!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

  3. Plony 6 May 2014 at 11:11 pm #

    Wat een mooie kaart en leuk om de prachtige stempel van het kruidvat weer eens te zien…..dat was een hele mooie serie kerststempels en heel blijvend.Leuk dat je meedoet bij WLVC en succes. Groetjes van Plony

    • stempelwolfanne 7 May 2014 at 12:06 am #

      Ja ik ben ook nog steeds gek op die stempels. Bedankt voor je leuke bericht.

Leave a Reply

