Binnenkant voor verjaardagskaart

3 May

Heb voor de verjaardagskaart van ons neefje nog een binnenkantje gemaakt.

2014-05-01 verjaardagskaart met Art Specially stempels en copics binnenkantHiervoor heb ik de vlaggetjes van de Art Specially 2014 lap nogmaals afgedrukt op een stuk papier waar ik de brayer bij het gelli platen op schoon had gerold en daarna een paar vlaggetjes uitgeknipt en opgeplakt met een frustel draadje erover.

De ballon had ik nog over als masker met gedeeltelijk vlaggetjes in blauw er op, die heb ik ook uitgeknipt en op een vakje geplakt met daarbij “Let’s party! van de zelfde stempellap”. Het randje is gemaakt met een EK succespons.

Daarin een tag met verjaardagsgeld:

2014-05-01 verjaardagskaart met Art Specially stempels tagDaar heb ik de pootjes uit het masker van de kat geknipt en opgeplakt. En als je het geld er uit haalt zie je dit:

2014-05-01 verjaardagskaart met Art Specially stempels tag leegDe kattenkop met blauw van de vlaggetjes op de oortjes en een second generation stempel 1 op de wang haha.

Leave a Reply

