Uitnodiging dagje winkelen

2 May

Schoenenkaart voorkant

Een uitnodiging voor een dagje winkelen voor mijn nichtje. De gebruikte stempels en de schoenenstans zijn van Joy crafts. Het scrap papier is van Maja design (spring basics). De gesp van het riempje aan de binnenzijde is met een bucklestans van Memomybox gemaakt. Die heb ik uit een ijsverpakking gestanst en paars geverfd en daarna met glossy accents gedaan. Het riempje kan los waarna de uitnodiging erachter gelezen kan worden.

Schoenenkaart binnenkant links

Rechts heb ik allemaal vakjes gemaakt.

Schoenenkaart binnenkant rechts

En in die vakjes zit van alles.

Schoenenkaart details

Het tasje en de kortingslabels zijn met stanzen van Joycrafts gemaakt. Het envelopje is gemaakt met een stans van Marianne design (kerst collectables). In het envelopje zit een zelfgemaakte cadeaubon. Het envelopje is dichtgeplakt met washitape. De tape vond ik perfect passen bij het thema van de kaart. Op de zwarte tag heb ik 2 kalender maanden gestempeld (wederom clearstamp setje van Joycrafts). Hierop heb ik aangegeven welke dagen ik beschikbaar was. Dan kan ze kijken wanneer zij ook kan en dan kunnen we het gaan plannen.

Groetjes,
Inge

One Response to “Uitnodiging dagje winkelen”

  1. stempelwolfanne 3 May 2014 at 11:25 pm #

    Wauw mooie kaart zeg. Super cute die kortingslabeltjes. Gaaf trouwens zoals je die buckel hebt gedaan, ik emboss die dingen altijd, maar dit is ook een goed idee. Ook heerlijk achtergrondje voor die calender!

Leave a Reply

