Verjaardagskaart met Art Specially stempels en Copics

1 May

Hier een geinig kaartje voor mijn neefje Kieran die zondag jarig is. Heel wat anders dan wat ik normaal doe. Ik heb namelijk de hele kaart uit het plaatje laten bestaan.

Ik heb eerst de feestmuts gestempeld en gemaskerd, daarop de kat met balonnen en ook weer gemaskerd en als laatste de vlaggetjes. Allemaal van de Art Specially stempellap 2014. Daarna alles ingekleurd met random kleuren Copics. Gewoon lekker gedachtenloos zitten kleuren.

Als laatste heb ik in gele Colorbox Archival op de achtergrond 1-en en 3-en gestempeld (hij wordt 13) en de tekstjes gestempeld. De cijfers zijn ook van de Art Specially stempellap, Greatest nephew in the world komt uit een set van Penny Black en de banner met het Hooray for you is van Marianne Design.

Dit gemat op rood en op een donkerblauwe kaart geplakt. Ik hoop dat hij hem leuk vindt. Dit is een foto van de hele kaart, maar hij is wat bleek uitgevallen in het ochtendlicht.

2014-05-01 verjaardagskaart met Art Specially stempels en copicsHierbij een close-up waar de kleuren beter kloppen.

2014-05-01 verjaardagskaart met Art Specially stempels en copics close up

2 Responses to “Verjaardagskaart met Art Specially stempels en Copics”

  1. stempelwolfinge 2 May 2014 at 1:58 pm #

    Alsof de feesthoed nog net aan zijn oor blijft hangen. Leuk zo die vlaggetjes op de achtergrond.

    • stempelwolfanne 3 May 2014 at 11:27 pm #

      Ja haha, gekke kat! Was eigenlijk verkeerd gestempeld, maar k vond t eigenlijk wel grappig zo, dus heb ik het gelaten.

Leave a Reply

