Al weer een kerstkaartje klaar

28 Apr

Dit is de derde van dit jaar. De sketch van Christmas Challenges with sketches was al weer zo leuk en ik had zo’n zin om het frisse kerstpapiertje van Prima design te gebruiken. ‘t Is dubbelzijdig scrap 12 x 12 inch met een fris groene kant met kleurige tekst en een roze kant. Is weer eens wat anders.

Het plaatje is een stempel van Elzybells, yay pinguin!!, ingekleurd met copics, wat ik dan weer beter bij fris vind passen dan distress. De ster stanzen komen bij de witte boekhandel vandaan en de ronde is van Card-us.

2014-04-28 kerstkaart met Elzybells en Prima design 1De Beste Wensen stempel is van een set van Action. Ben lekker tekeer gegaan met veel glitter. Hier even een fototje schuin, zodat je de glitter beter ziet.

2014-04-28 kerstkaart met Elzybells en Prima design en glitterIk was bij Challenge 119 bij de top 3. Leuk he! Ik weet alleen niet hoe ik die badge in de zijkant krijg zoals ik wel bij anderen zie, dus ik doe het maar zo in een post.

Top 3 Christmas Challenge with sketchesVerder heb ik nog een leuke nieuw Nederlands challenge blog gevonden: Scr@p-Cards Challenge-Blog. Daar hebben ze nu Bingo.

Ik heb de schuine lijn van links onder naar rechts boven: Mal – Kant of Lint – Tekst stempel

Maar ook de onderste horizontaal: Mal – bloemen – glitters

3 Responses to “Al weer een kerstkaartje klaar”

  1. Anonymous 29 April 2014 at 11:11 am #

    Hallo Anne en Inge,
    Wat gezellig zo samen een blog, en wat een enig kerstkaartje! En superleuk dat jullie het Scr@p-Cards Challenge blog hebben gevonden. En je kaartje voldoet prima aan de bingo opdracht en je hebt het goed gezien dat we niet met speciale merken werken alleen met thema’s. Dank je wel voor het mee doen en graag tot de volgende keer!
    Creatieve groetjes van DTlid Gerie

  2. stempelwolfinge 29 April 2014 at 6:42 pm #

    Je had me hier al over verteld, maar kon me er nog niet echt een voorstelling bij maken. Wat een leuke stempel is dat. Bijzonder kerstkaartje.

Leave a Reply

