Bedank kaartje met Distress paint Katzelkraft en Stampinup

24 Apr

Met de distress paint techniek van Tim Holtz heb ik nog een kaartje gemaakt. Dit keer een bedank kaartje voor ma. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Antique Linen, Peeled Paint en Tumbled Glass. Antique Linen had ik op Art Specially 2014 gekocht in Nijkerk.

De vogeltjes, de tekst en de pluimpjes zijn uit de Stampinup Wetlands set die ik ook op Art Specially had besteld. De vuurtoren komt uit de grabbelbak bij Katzelkraft. De grasjes (zonder pluimpjes) had ik de Art Specially er voor al bij Katzelkraft gescoord.

Voor de vuurtoren heb ik weer Antique Linen gebruikt en een klein beetje Barn Door.

2014-04-18 Thank you card w distress paint Stampinup and Katzelkraft

Leave a Reply

