Kerstkaart met Riddersholm papier en Katzelkraft stempel

19 Apr

Met dit prachtige weer ben ik in de stemming om een kerst scrapcard te maken! ‘T moet toch niet gekker worden šŸ™‚

Bij Christmas Cards with Sketches hadden ze zo’n mooie sketch die wilde ik wel heel graag maken. Ik heb papier van Riddersholm gebruikt.

Het plaatje is gestempeld met Archival inkt Cobalt en second generation Watering Can en ingekleurd met Karisma potloden. Het sneeuwmannetje is een Katzelkraft stempel die ik tijdens Art Specially 2014 heb gekocht. Het sterretje, de sneeuwkristalletjes en het hartje zijn uit een set van Papermania Urban stamps van 2012 (weet je nog… de pinguins….).

De witte en blauwe gestanste sneeuwsterretjes zijn van Whimsy en Cheery Lynn die ik ook al weer een paar jaar heb.

2014-04-19 Kerstkaart met Riddersholm en KatzelkraftAlle randjes zijn met Pumice Stone distress ink gedaan en ik de kerstkaart afgemaakt met een kantje die ik van zus Inge had gehad, pareltjes, liquid pearls en rock candy glitter (die nog niet droog is op de foto).

3 Responses to “Kerstkaart met Riddersholm papier en Katzelkraft stempel”

  1. stempelwolfinge 19 April 2014 at 7:49 pm #

    Jay, je nieuwe sneeuwman. Mooi zo met die glanzende hoed. Leuke kaart.

  2. Anonymous 21 April 2014 at 2:58 pm #

    Prachtige kaart. En wat een schitterend papier heb je gebruikt. Gezellig dat je meedoet met de challenge van CCWS. Succes!
    Groetjes, Hetty

  3. Eemeli 22 April 2014 at 7:44 am #

    Lovely color scheme and such a nice design. Great take on our CCWS-sketch too.

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

Leave a Reply

