Kaart met gelli plate scrappapier

18 Apr

Maandag na het Artspecially weekend was ik begonnen met deze kaart. Het zeepaardje had ik er al opgeplakt, maar ik vond de voorkant nog wat kaal. Toen ik mijn Katzelkraft grabbel stempels aan het opbergen was zag ik een stempel die ik 2 jaar terug had meegenomen. Met swirlies schelpjes en sterretjes. Zo heeft de rest van de kaart vorm gekregen. Sterretjes met glossy accents op de voorkant geplakt samen met een memorybox takje als zeewier.
Zeepaardje 001

De stempels van Katzelkraft aan de binnenkant samen met wat tekst stempels van Crafty Individuals. Hier en daar met goudpen wat accenten op de stempels aangebracht. De tags zijn gemaakt met distress stains.

Zeepaardje 004
Zeepaardje 005
Zeepaardje 006
Zeepaardje 008

Groetjes,
Inge

One Response to “Kaart met gelli plate scrappapier”

  1. stempelwolfanne 19 April 2014 at 6:08 pm #

    Oh prachtig is hij geworden! ‘K vind die sterretjes zo heel leuk. Zelfs op de foto kun je zien dat ze 3 dimensionaal zijn. Ook weer een mooi binnenkantje. Fanatiek hoor!

Leave a Reply

