Verjaardagskaart voor man met distress paint en Darkroomdoor

16 Apr

Op de foto van mijn score bij Art Specially was ik de 5 Distress paint kleurtjes ook nog vergeten! Twee van de nieuwe kleurtjes heb ik vandaag gebruikt voor een kaartje voor Sian: Antique Linen en Seedless Preserves. Gecombineerd met Peeled Paint die ik al had.

Tim Holtz techniek: De kleurtjes op de craft sheet, beetje misten en het papier er door. Daarna nog een beetje misten en vervolgens drogen.

Ik heb de achtergrond met nog wat distress ink gepoetst en vervolgens met allerhande radertjes gestempeld. De grote in Sap Green Archival is van Katzelkraft en de kleintjes in Antique linen distress paint en Jet Black Archival zijn van een clear setje van Papermania.

Ik moest een kaartje voor Sian hebben, die is bijna jarig, dus haalde ik de motor set van Darkroomdoor maar weer van stal. Ze zijn zo prachtig!

Op het stukje met de tekst heb ik de houtnerf achtergrond stempel van Katzelkraft afgedrukt met Peeled paint distress paint.

Als embellishment 2 radertjes gestanst (Spellbinders) en die met zwarte embossing poeder gedaan. Het randje is met Jet Black archival inkt zwart gemaakt.

2014-04-16 Verjaardagskaart met Distresspaint en Darkroomdoor motorDe binnenkant eenvoudig met het stukje papier waar ik de overgebleven paint mee had opgeveegd.

2014-04-16 Verjaardagskaart met Distresspaint en DarkroomdoorBinnenkant is gestempeld met Stazon Jet Black. Die blijkt zwarter uit te vallen op distress paint.

One Response to “Verjaardagskaart voor man met distress paint en Darkroomdoor”

  1. stempelwolfinge 18 April 2014 at 7:00 pm #

    Wat leuk die radertjes in de hoeken.

Leave a Reply

