Met de nieuwe spulletjes aan de slag

14 Apr

Maandags na artspecially al met een paar kaarten begonnen. Deze halloweenkaart was daar 1 van.
Halloween
Met nieuwe stempel van Katzelkraft (boom) en katje van zus de voorkant gemaakt. Achtergrond met distress stains gemaakt. Het scrappapier is met de gelli print gemaakt. Thuis had ik nog een halloween clearstamp setje. Halloween gestempeld en met mijn nieuwe distress marker ingekleurd. Voor de binnenkant restjes van de gelli plate print gebruikt. De kat en de vleermuis komen uit hetzelfde clearstamp setje. Nog een kerkhofje geknipt en de binnenkant is klaar. Er kan nog een tag in, maar aangezien we hier geen halloween hebben heb ik geen idee wat ik verder met de kaart zal. Ik heb echter altijd al eentje willen maken.

Halloween binnenkant

Groetjes,
Inge

One Response to “Met de nieuwe spulletjes aan de slag”

  1. stempelwolfanne 14 April 2014 at 10:46 pm #

    Hij is leuk geworden. Die spulletjes die ik nog niet gezien had staan er helemaal bij! Hij is grappig scary hihi.

Leave a Reply

