Spelen met nieuwe Art Specially spullen

13 Apr

Zaterdag was ik met Ida naar een clinic van Anja Beran geweest in Calantsoog. De hele dag konden we meekijken hoe ruiters les van haar krijgen. Enorm interessant en leerzaam. Ik zit weer helemaal vol inspiratie voor de trainingen van mijn schoonheden.

Maar ik kreeg ook andere inspiratie 🙂

Ik heb een Art Journal page gemaakt. Na de gebruikelijke laag gesso heb ik met Gelato’s de achtergrond gekrast en vervolgens met water de kleuren gemengd. Daaroverheen door mijn nieuwe stencil van the Craftersworkshop weer wat gesso hier en daar aangebracht. Beetje mislukt, omdat het onder t stencil doorging.

Met een babydoekje door het rozet van dat stencil heb ik weer gelato van de gesso achtergrond verwijderd. Verder nog een script stempel van Creative Expression en hang en sluit werk van Crafty Individuals met Archival Watering can en roze Chalk Ink.

2014-04-13 Art Journal page met Stampendous en Katzelkraft

Het gezicht van Stampendous lijkt wat gek, omdat de bladzijde onder de ogen indeukt en om hoe de achtergrondkleuren er door komen. Het is net de neus van Michael Jackson hihi. Ik heb haar met bruine marker wat geaccentueerd, anders zag je haar haast niet eens.

Het paard (Katzelkraft) en de tekst (Art Journey) heb ik op aquarel papier gestempeld. Het papier is met m’n nieuwe vinger daubertjes en distress ink gedaan (Tattered Rose, Antique Linen, Pumice Stone) en de randjes met donkergrijze Gelato.

Bij Art Journal Journey hebben ze deze keer thema Moments of Happiness, deze gaat over een moment of happiness, dus ik plaats hem daar ook even bij.

6 Responses to “Spelen met nieuwe Art Specially spullen”

  1. stempelwolfinge 14 April 2014 at 11:23 pm #

    Lol, ik zie wat je bedoelt met die neus. Maakt niet uit het is een prachtige page geworden. Heerlijk hé? Al die nieuwe spulletjes om mee te werken.

  2. froebelsternchen 15 April 2014 at 4:44 pm #

    This is sooo beautiful – ADORABLE! Thank you for sharing Anne!

  3. LonettA 15 April 2014 at 5:10 pm #

    Your spread is gorgeous! I like the muted colours. Wonderful composition!

  4. Barbara B. 15 April 2014 at 7:16 pm #

    Eine sehr schöne Journalseite! Man sieht, dass sie dir viel Freude bereitet hat.

  5. Beo 17 April 2014 at 9:54 pm #

    What a wonderful and expressive journal page – I am impressed!

  6. Sabine 22 April 2014 at 9:15 pm #

    Ganz wunderbar gestaltete Seiten zum Thema Glück. Schöne Dinge machen glücklich und Pferde sind anmutig und schön in ihrer natürlichen Bewegung, und ein paar Stunden mit ihnen verbrachte Zeit, sind Glück pur.
    Ich liebe diese Seiten, ein Traum.
    Liebe grĂĽĂźe
    Sabine

Leave a Reply

