Art Specially napret

10 Apr

Maandag eerst even uitslapen en daarna natuurlijk wat achterstallige huishoudelijke werkzaamheden, maar dan…. Heerlijk spelen met de nieuwe spulletjes!

Inge heeft 2 kaarten gemaakt en ik een Art Journal page.

Ik begon met dit kleine stukje papier met wrinkle free distress met mijn 2 nieuwe distress stains en wat brass stain. Daarop de katzelkraft jongleur en een tekst van de Art Specially stempellap. Dit gekleurd met distress markers en versierd met Glossy accents en liquid pearls en glitter zoals op de voorbeelden van Lavinia. Dit behoeft nog wat meer oefening, het lijkt er nog niet op.

Art Journal page detail nieuwe spulletjes Art Specially 2014

Ik wilde het wel graag houden, dus wat distress stains uitgerold in mijn art journal en lekker met achtergrond stempels (Art Journey en Creative Expression in de weer en daarop gemat het kleine kaartje geplakt. Daarna de bollen met Dylusions gemaakt met het oog van de nieuwe gezicht stempel (Stampendous) en een nieuw roosje van Inge. De hand had ik al (set Hero Arts).

Art Journal page nieuwe spulletjes Art Specially 2014

Het wit in de clown is gedaan met witte distress marker, maar het wit in de afbeeldingen in de bollen heb ik gedaan door de inkt met het nieuwe waterpenseel nat te maken en met keukenrol kleur weg te nemen.

Leave a Reply

