1e Kerstkaartje van t jaar

2 Apr

Had bij Christmas Cards with Sketches een leuke schets gezien die ik wou doen, maar de kaart heeft te lang op tafel gelegen, dus die is al weer voorbij.

Papier gebruikt van Riddersholm. De stempel is van Kruitvat en gekleurd met kleurpotlood en ik heb Aleenes glittersneeuw gebruikt.

2014-04-02 Kerstkaart met RiddersholmAlle randjes zijn gedistressed en met Pumice stone Distress inkt gedaan en ik heb de naaimachine weer op tafel gehad. ‘T is nog steeds zoeken naar de juiste instellingen, maar ik denk dat ik t zo’n beetje goed heb.

 

Leave a Reply

