PaperArtsy Journal page met Jofy

28 Mar

Ben lekker aan het knoeien geweest na het zien van een tutorial van Ellen Vargo voor Paper Artsy.

De basis van mijn page is hetzelfde. Ik heb de verf gebrayerd, daarna een patroon gestempeld met het blaadje van mijn Jofy set en vervolgens hetzelfde blaadje uitgeknipt uit het blad waar ik de verf op afgerold had en die opgeplakt.

Daarna ben ik mijn eigen gang gegaan.

2014-03-27 Paperartsy Journal PageNog meer blauw uitgerold en daarop het blaadje als border gebruikt en de Jofy tekst en bloemen gestempeld en die geaccentueerd met PaperArtsy Fresco’s, marker en Glossy Accents. Na het opplakken een kader gemaakt met oliepastels en de randen met gelato’s gedaan.

Vervolgens India ink spetteren en druppen. Nou dat heb ik geweten. Dat gaat dus niet waar je het wel wilt en juist waar je het niet wilt. Ook over mijn zorgvuldig geschilderde plaatje, snik. Heb nog geprobeerd t schoon te maken, maar je ziet het nog wel als vieze vlekken.

De foto is een beetje donker. Ik was net te laat voor t daglicht, maar in t echt is ie wat frisser.

2 Responses to “PaperArtsy Journal page met Jofy”

  1. colorandjunk 29 March 2014 at 9:04 pm #

    Very nice! I’m enjoying your background on this one!

  2. isisimaginings 29 March 2014 at 11:02 pm #

    Gorgeous page, I love how you used the leaf stamp to make a frame.

Leave a Reply

