Verjaardagskaart met Stampendous

22 Mar

Het kaartje wat ik had zitten maken toen jullie hier waren is ook af. De kleuren van de foto zijn wat vreemd, gezien de basiskaart craft kleur moet zijn en de blauw er een beetje erg bleek afkomt, maar beter krijg ik het niet.

2014-03-22 verjaardagskaart met StampendousDe achtergrond is gemaakt met Distress paints. De stempel is van het pakket van Stampendous wat ik had gewonnen en ik heb ook wat Frantage Aged gold gebruikt.

De ovale stans is van Spellbinder.

Het medaillon had ik al een tijd geleden gemaakt.

Leave a Reply

