Verjaardagskaart nog wat verder bewerkt

20 Mar

Met een van de verjaardagskaarten die ik al klaar had ben ik nog even aan de slag geweest. Ik heb op de voorkant embossingpoeder Aged Black van Stampendous gebruikt. Daar zit wat goud in. Ik ben wat uitgeschoten, maar ik vind het wel een grappig effect geven:

2014-03-19 verjaardagskaart voorkantDe kaart was al klaar en je moet van onderen verwarmen, dus het pakket om doorheen te verhitten was wat te dik. Leer voor de volgende keer! Eerst de Frantage en dan pas plakken šŸ™‚

Ik heb met de overgebleven papiertjes ook nog een binnenkaartje gemaakt. De grote tekst stempel kwam bij de Craft Stamper van April en de kleine stempeltjes zijn van Marianne design.2014-03-19 verjaardagskaart binnenkantDeze gaat op de bus naar Robert Jan.

Leave a Reply

