Happy Birthday

1 Mar

Deze kaart doet mee in de tall and skinny challenge MOJO334 van Mojo Monday
De kaart is gemaakt met cardstock van Mi Teintes. Mi Teintes heeft wat gedempte kleuren en het papier is niet helemaal egaal van kleur. Dat maakt het in mijn optiek zeer geschikt voor vintage stijl kaarten. Het scrappapier komt uit de vintage autumn basics collectie van Maja Design.
Ik werk het liefst met vierkante kaarten dus deze vorm was zeer zeker een challenge. Na veel wikken en wegen, gemopper en diverse m&m’s is dit het geworden.

Mojo monday challenge tall and skinny front

Mojo monday challenge tall and skinny

Best een mooie kaart toch? Ik had wat Kaligrafieboeken van ma gekregen en diverse alfabetten geoefend. Aangezien ik geen geschikte stempel voor de voorkant had, heb ik de sentiment zelf geschreven met een metalic gelpen.
De binnenkant is afgestemd op de voorkant. Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt, zodat de kaart (hopelijk) in de toekomst iemand blij kan maken.

Groetjes,
Inge

Leave a Reply

