Scrap card met Basic Grey Curio

22 Feb

Gister zou ik met Paula naar de sauna, maar we besloten de tijd knutselend door te brengen. Ze heeft een mooi kaartje gemaakt voor een collega en eentje alvast voorbereid voor een jarige.

Ik heb ook een kaartje gemaakt met wat stukjes Basic Grey papier van de set Curio die ik nog over had van projectjes van vorig jaar.

2014-02-22 scrap card met Basic Grey Curio2014-02-22 scrap card met Basic Grey Curio binnenkantIk heb 2 stanzen van Marianne design gebruikt voor het notitieblokblaadje en de tag op de voorkant. Ook heb ik een van de medaillons gebruikt die ik vorig weekend heb gemaakt.

De tag aan de binnenkant heb ik een knoopjes stans van Marianne design gebruikt om de bovenkant van de tag te versieren.

One Response to “Scrap card met Basic Grey Curio”

  1. stempelwolfinge 22 February 2014 at 2:25 pm #

    Mooi :D. Leuk die combi van medaillon met pareltjes. Versterkt het vintage gevoel.

Leave a Reply

