OEHOE!

17 Feb

Ik had een sentiment stempeltje met “Oehoe! Je bent jarig”. Ik had ook nog een leuke stempel van een uil en een mooi bedeltje van een uil. Dus daar moest ik natuurlijk een kaartje mee maken.

Verjaardagskaart nicht AB maart 2014 voorkant

Ik had nog een sketch van Mojo liggen, dus die heb ik als basis gebruikt voor de voorkant Mojo Monday Sketch199
Het scrappapier is Maja Design Vintage Autumn Basics. Cardstock van Mi Teinte en wat restjes die ik nog had liggen. De minitag is van een stans van JOY. Deze was nog over van een kaart die ik eerder eens gemaakt heb. De hoekjes heb ik met een pons gedaan. De banner is met een kartelschaar gedaan. Door het lichtblauwe kant heb ik roze lint geregen. De roze knoopjes had ik nog van toen ik Barbie kleertjes voor mijn nichtjes maakte. Omdat ze zo klein zijn, zijn ze ideaal voor kaarten maken. Ik heb ze met wit borduurgaren vastgezet aan de kaart. Het bedeltje is met borduurgaren in messingkleur aan de paperclip van Tim Holtz ideology vast gemaakt. Aangezien ik het effect van de Ranger Seafoam white embossingpoeder zo leuk vind heb ik daar de tekst mee op de banner gemaakt.
De blaadjes onder de bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen. De nerven heb ik donkerder gemaakt met Ranger distress marker Weathered Wood.

Verjaardagskaart nicht AB maart 2014 Binnenkant

Ook de afbeelding van de uil aan de binnenzijde is met Seafoam white embossingpoeder gemaakt en hier en daar met distress marker Weathered Wood donker gemaakt.
Alle doily’s en circels zijn gemaakt met stanzen van Nellie Snellen. De tag is gemaakt met een stans van Marianne Design.

Groetjes,
Inge

One Response to “OEHOE!”

  1. stempelwolfanne 17 February 2014 at 10:03 pm #

    Al weer zo’n compleet kaartje. Mooie stempels zo bijelkaar.

Leave a Reply

