En nog maar eens een verjaardagskaart

15 Feb

In maart komen er ook weer een paar verjaardagen aan. Nu ik in een kaart maak flow zit nog maar een verjaardagskaart gemaakt.
De mooie klassieke auto is een stempel uit de Katzelkraft grabbelbak van Artspecially.
De ovalen en de ribbon tag zijn gemaakt met stanzen van Spellbinders.
Met scrappapier van Maja Design Vintage Summer Basics 1934, 1935 en 1936heb ik de achtergrond gevormd.
Een strook grijs bruin cardstock van Mi Teintes heb ik tussen de embossingfolder “replacements” van Couture Creations gedaan om de tandwieltjes erin te drukken.
Dit is goed te zien op de foto, dat had ik niet verwacht.

Verjaardagskaart oom DB maart 2014 voorkant

Sentiment en krullend randje rond de auto zijn gestempeld met een stempel van de set Grand Brithday Sentiments CL-04745 van JustRite.
Gebruikte inkt is Ranger Distress Pumice Stone (die past bijna overal wel bij).
De tag aan de binnenzijde is gemaakt met stans CR1254 van Marianne design. Met Urban Stamps (papermania) Cronology heb ik daar tandwieltjes op gestempeld.
Voorkant nog wat versierd met metalen splitpennen. En de binnenkant met alleen scrappapier vond ik nog wat kaal. Aangezien ik op de voorzijde met ovalen en een ribbontag gewerkt had wilde ik deze vorm en de ribbon nog herhalen aan de binnenzijde. Dit heb ik gedaan met de ovalen “Simple buckles” stans van Memory box.
De schulpjes rond de ovaal lijken ook wel op tandjes, dus ik vond hem helemaal bij het thema passen.
Less is more bij een kaart voor een man vind ik, dus meer frutsels waren niet nodig.

Verjaardagskaart oom DB maart 2014 binnenkant

Groetjes,
Inge

One Response to “En nog maar eens een verjaardagskaart”

  1. stempelwolfanne 15 February 2014 at 1:07 pm #

    Deze is ook weer prachtig! Goed bezig šŸ™‚ vind de kleur van de mi teintes er ook heel goed bij passen. Je ziet de embossing inderdaad heel goed.

Leave a Reply

